donderdag 24 september 2015

Je moet er wat voor over hebben.


Vandaag ging ik even naar het Bogmanplein. Het was er druk. Veel auto's geparkeerd en veel huizen zichtbaar die tot voor kort nog achter groen verscholen lagen. Veel werkverkeer ook. Ik maakte wat foto's om te kunnen vergelijken met de situatie een paar maanden geleden en omdat het een project blijkt dat maar beter in veel stadia gefotografeerd kan worden.
Bogmanplein 23 juni 2015


Bogmanplein 23 september 2015
Daarna reed ik terug naar de dorpsstraat en werd bijna geschept door een werkbusje dat met veel vaart en volkomen niet rekenend op tegenliggers de hoek om stormde.
'Gank aon de kant jong' hoorde ik de chauffeur mopperen door het open portierraampje. Het tweede bewijs van zijn kortzichtigheid.
Ik was blij het geen schoolkind was dat daar haast omver werd gereden, maar slechts een woedende vijftigplusser op de fiets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten