zaterdag 26 november 2016

Tussenblog

Al een maand geen blog en dat terwijl het drukker is dan ooit. Nou ja misschien is dat wel de reden. Nog voordat ik een blog geformuleerd heb is er alweer een nieuw onderwerp dat trekt. De trambaanfietsweg, het wiegerswegske, sportclubs her en der, hondenpoep, Trump, Tihange, de begroting, een bad dat eruit moet om plaats te maken voor een douche, Sinterklaas, Harry Potter, de bibliotheek, schrijfverplichtingen elders, geluidsoverlast, verkeersgevaarlijke situaties, leegstand van woningen en winkels, herfstbladeren, een jarige moeder, openbaar vervoer, grote stallen en ouderen met of zonder zorg. Het leven is te vol om op te schrijven. Nou ja, ik schreef er wel een over Trump, voor de Etalage, maar toen toch maar niet want achteraf niet echt geschikt voor de Etalage. En ik worstel met een stuk over ouderen, ook voor de Etalage. Maar dat wordt steeds te somber of te saai of te ... Enfin, ik doe mijn best.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten