woensdag 15 februari 2017

Economische inspiratie

Vandaag LED inspiratiedag. Limburg Economic Development de samenwerking die Limburg economisch op de kaart moet zetten en waar we als gemeente zes euro per inwoner aan bijdragen. Het wordt mijn vierde LED bijeenkomst. Ik bezocht de vorige met enige scepsis en kwam er telkens zwaar geƫrgerd en in mijn vooroordelen bevestigd vandaan. Dure opgeblazen mannenpraat. Matig inspirerende projecten, of projecten die er ook geweest waren zonder LED, nauwelijks vernieuwende gedachten over het veranderende werklandschap en veel aanbidding voor digitale prietpraat en toekomstmuziek. Inmiddels hebben enkele gemeenten hun samenwerking opgezegd en werd deze bijeenkomst van december naar vandaag verplaatst. Ik zou liegen als ik zei dat mijn verwachtingen hoog waren, maar na alle toestanden mag je toch verwachten dat ze nu met een verhaal met echte ballen komen.
Nou, kom maar op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten