maandag 7 december 2015

Druk

weitje aan de 12de septemberlaan
Alsmaar te druk voor een blogje. Niet dat er niks te vertellen viel. Er was een avond over wonen en zorg, de bibliotheek kwam langs, de wethouder wil gaan verdienen aan de 12de septemberlaan in Noorbeek. Daar moeten nu toch 'eindelijk' woningen komen. Wie die wil hebben is niet duidelijk. Ik bezocht een plasticverwerkingsbedrijf en een zorgboerderij in Sittard. Het Bogmanplein moet ontbladerd, begreep ik, bankjes halen daar het slechtste in de mens naar boven, evenals prullenbakken. Kortom ik mistte blijkbaar een inspireerde avond met een verfrissende en open kijk op de mensheid en de natuur. In Gronsveld borrelt de boosheid over een garage in een woonwijk en overal om Gronsveld heen gonst het boos over de Aldi. Misschien te veel om te schrijven. En daarnaast is het gewoon druk in de winkel, gelukkig.

Afijn vanavond ga ik integer worden. Eindelijk dan toch. Hopelijk ben ik geen hopeloos geval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten