woensdag 26 augustus 2015

We kunnen iets winnen? Of niet? Meedoen? En hoe dan?

Ik kan kiezen of ik iets preventiefs bedenk om zware zorg te voorkomen, of dat ik met ideeën kom om mensen 'in hun kracht' te zetten.
Nee ik vergis me, er zijn eigenlijk vijf categorieën:
  • Hoe trommel je de omgeving op om iets te doen, 
  • Hoe leer je onmachtige ouders hoe ze een kind op moeten voeden,
  • Hoe verbeter je de opvoedkwaliteiten en educatieve vermogens van mensen die er godbetert voor zijn opgeleid? 
  • Hoe krijg je het voor elkaar dat vrijwilligers en de professionele zorg beter samenwerken 
  • Hoe maak je reclame voor wat er al is voor kinderen die het moeilijker hebben?
En dan win ik subsidie, of een beleidsregel, of... nou ja iets voor de jeugd, geloof ik.

En iedereen mag meedoen.

Tot 30 september

Ik denk dat ze al waanzinnig veel goede ideeën binnen hebben.
Zelfs al word je gewaarschuwd voor meedoen en kun je ook niks winnen. Of toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten