donderdag 5 maart 2015

Prioriteiten

Vandaag werk ik thuis en er is opeens zoveel dat moet dat ik maar begin met een lijstje maken:

  • uitzoeken waar ik de griffie mee moet lastigvallen (zij zijn onze steun en toeverlaat en vrijwel alles loopt administratief langs hen)
  • op een rijtje zetten wat ik na moet kijken in de (aangepaste) stukken voor komende dinsdag (eens zien wat er met de in de commissies gemaakte opmerkingen is gedaan). 
  • de ingekomen post bestuderen (die komt pas een paar dagen voor de vergadering op de agenda en deze keer staan er al 37 brieven en aanverwante artikelen klaar)
  • een overzicht maken van wat GroenLinks afgelopen jaar met het fractiegeld deed. (Haast niks zag ik, dus dat gaat terug in de pot)  
  • mijn interview over lezen en slechtziendheid afmonteren en wat korte artikelen schrijven (heeft niks met gemeentewerk te maken, maar zal toch ook moeten gebeuren)
  • mijn moeder spreken, want haar vriend is plotseling overleden
Ik denk dat ik vandaag maar geen blogje schrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten