maandag 16 maart 2015

Water

Het lijkt wel of het hele CDA een bijbaantje heeft bij het waterschap. Ik weet niet precies hoe dat daar in zijn werk gaat, of het betaald wordt of dat het uit de goedheid van hun hart komt, maar ik realiseerde me onlangs, of misschien wel daardoor, waarom het zo belangrijk is dat er gestemd wordt over wie beslist hoe we met het water omgaan. We verschillen van mening over hoe belangrijk natuurlijke processen zijn en waar geld voor milieu gaat.

Bij de kieswijzer van het waterschap kwam ik uit bij Water Natuurlijk en dat is fijn, want de principes en voorkeuren van Water Natuurlijk sluiten aan bij GroenLinks en ik ben altijd weer blij als ik bij kies, stem en opvattingenpeilingen bij GroenLinks uitkom. Dat bewijst immers dat ik nog steeds oprecht ben als ik hen in de gemeenteraad vertegenwoordig. Water Natuurlijk wordt getrokken door Jeanette Quadvlieg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten